Σε συνέχεια της τελευταίας πρόσκλησης υποβολής προσφορών (δείτε σχετικά εδώ) που είχε δημοσιεύσει το Εθνικό Ταμείο Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης Α.Ε. (ΕΤΕΑΝ Α.Ε.) που διαχειρίζεται το "εξοικονόμηση κατ' οίκον", σειρά είχε η ανάρτηση νέας πρόσκλησης, σχετικά με την παροχή υπηρεσιών HELP DESK του Προγράμματος Εξοικονόμηση κατ' οίκον.
Οι αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη πρόσκληση είναι ελάχιστες & αφορούν κυρίως στο ύψος τουπροϋπολογισμού, στην προθεσμία υποβολής και στα έγγραφα που θα πρέπει να καταθέσουν οι υποψήφιοι.
Συνοπτικά το Έργο συνίσταται στην, εκ μέρους του υποψήφιου Αναδόχου, αντίληψη όλων των απαιτούμενων ενεργειών και παροχή των αναγκαίων συνοδευτικών υπηρεσιών ώστε να εξασφαλιστεί η επιτυχής διαχείριση των εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων αναφορικά με το Πρόγραμμα Εξοικονομώ Κατ' Οίκον, και η παροχή στην ΕΤΕΑΝ ΑΕ ενημερωτικών στατιστικών αναφορών σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Οι υποψήφιοι Ανάδοχοι του Έργου πρέπει, υποχρεωτικά και κατ' ελάχιστο να:
Η ανάδοχος εταιρεία οφείλει να πραγματοποιήσει τις απαραίτητες εργασίες που απαιτούνται για την έναρξη του έργου Τηλεφωνικής Υποστήριξης Εισερχόμενων Κλήσεων εντός (10) εργάσιμων ημερών από την υπογραφή της σύμβασης.
Αναλυτικά, μπορείτε να διαβάσετε την πρόσκληση της ΕΤΕΑΝ, εδώ.